Rabu, 15 Mei 2013

Masuk Paper...!!

Salam 1Malaysia...

Bila belek2 album2 lama nie kdg2 buat aku ketawa sendiri....nasib baik dlm bilik nie aku sorang je...kalau ada org lain mesti dia igt aku ni tersalah makan ubat...hahha

Ni zaman masa pok cik muda belia dulu..lebih kurang 40 tahun yg lampau...kowang mesti x caya kan..? pok cik pon x caya yg wajah kacak pakcik nie tak tally dgn umor pok cik....hahhaa

Dulu gini lah pokcik...kehulur ke hilir membimbing anak2 muda kita ke jalan yang bengkang bengkok...iya la naik moto kalau layan jalan straight je mana syok....mesti mau byk kona2 baru best...boleh asah lutut.....
Kerana sifat sopan santun ku di jalan raya dan jalan kampung, aku telah di nasihatkan untuk membimbing adik2 nie seramai 120 org lebih ttg bagaimana nak jadik mcm aku nie...x mo rempit rempit..x mau..x mau..kata ustaz izzi....
Mereka juga didik dgn hikmah...maklum lah semuanya bukan rebung lagi...dh tahap boleh buat meriam dah.....gambar bawah nie saje aku besarkan sbb ada nama aku tu...hahahahahahahah INI SEMUA POYO...!!!

Walaupun teknik2 layan kona dan mencilok2 tu out of topic...tp sebagai seorang yg tidak kedekut ilmu, aku kongsi jugak dgn mereka2 nie.....barulah semangat bersatu padu tu dapat dipupuk melalui perkongsian hobi & minat yang sama nie....x gitu..?
Marilah kita sama2 berdoa agar generasi kita yg akan datang lebih Cemerlang, Terbilang dan Gemilang.....dan bukan Temberang...ihik...ihik...ihikkk

Sekian Wassalam...

Vroommm....Vrommmm....

6 ulasan: