Khamis, 9 Mei 2013

Si Peramah Yang Pemalu

Banyak Cakap....tentang Forex dan Forex...dan Forex

Walaupun secara zahirnya aku ni kelihatan seperti sorang Teruna Pemalu...tetapi hakikatnye....
Ni masa kat Marina Bay Singapore.... 2 Jam talk tanpa henti tentang Forex.... Juga sessi berdialog dgn para2 ilmuan dunia tentang Technical Analysis di dalam dunia Forex.
 Semua sekali aku hangkuttt.....
 Ada je peminat yg nak bergambar dgn aku...hihihi
 Haaaaa...tgk tu...USD1000.00...menang lucky draw.... tahniah
Anak aku kene interview...elehhhh memalu rabbit plak dia tu...hihihihihi

So sapa2 yang nak belajar Forex...boleh jumpa aku.... T&C applies....

WELCOME TO THE ART OF TECHNICAL ANALYSIS

2 ulasan:

  1. Ah..tipu je...aku ko xnak ajar pun....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko pikap slow...sebulan aku ajo pon blom tentu paham...mantol...hahahaha

      Padam