Selasa, 6 Oktober 2015

Kisah #11 : Sukarnya Hidup Sang Auditor - Realiti




Dulu ( sila refer date pada gambar dibawah ) aku cukup menyampah bila sang Auditor baik yang internal mahupun yang external datang opis....menyampah bukan sebab aku ada salah atau ada buat salah ( i m nothing to hide okey ) tapi sebab nak kene layan kerenah depa ni...nak kene entertain bawak g makan lah...bawak g karok la...main golf bagai...diaorang ingat asal title mcm aku ni mesti main golf ke ? frankly speaking ( acheewahhh ) aku lebih suka bawak diaorang ni ziarah kubur dari ziarah golf club. Biar depa ingat mati sikit.


Tetapi disebalik kemenyampahan aku kat auditor-auditor ni terselit juga perasan cemburu....hahahahahahahhaa.... ( maaf, sampai kat sini aku tak tahan nak gelak...hahaha ) maklumla, semua disponsor.......nasib baik la guna duit company, dan company tu pulak bukan aku yang punya...huhuuu

Lain kali kalau nak hantar auditor tu, hantar la yang sedap mata memandang dan boleh dijadikan future maid....ini hantar semua belalai...mana aku tak hangin...chaiittt.




Gambar Sekadar Ilustrasi Penulis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan