Selasa, 14 Mei 2013

MENUNGGANG LANGGANG - AKU & MOTOR

Aku dan Motor

Salam 1Malaysia

"pleasure comes from the outside happiness from the inside"

Ini aku...ehh..bukan pic yg atas tu pic yang bawah....Dari kecik sampai ke beso (tua bangke) aku mmg suka mengembara dan merayap sana sini....sorang2 pon jadik..dgn motor diatas tu lah aku yang di bawah nie merayap satu semenanjung..sampai ke singapura, thailand, laos, myanmar dan tah mana2 lagi lah......

 Dalam byk2 tempat tu...Malaysia jugak yg paling best...pegi mana2 pon x  risau sbb semua org Malaysia nie pandai ckp melayu...kalau sesat ke salah jalan ke singgah je mana2 warung atau stesen minyak hatta bangla2 mesin rumput tu pon sedia membantu dengan dialek yg agak pelik tapi masih boleh di fahami....
Lautan air pon sanggup ku redahi..apatah lagi lautan Hindi...bedua je pon jadik...janji menunggang langgang.

Bak kata pepatah omputeh " pleasure comes from a journey not a destination "
Kalau melencong ke Terengganu jgn lupa mengorder sotong goreng tepong yg sungguh lazat di Pantai Batu Burok ni....disajikan bersama air kelapa muda..perghhh wa cakap lu....awek lalu depan belakang kiri kanan pon wa buat deekkk je...
Ni la kedainya....sekali cuba mmg nak lagi..pastikan anda membawa wang yg banyak...aiskrim goreng tu x berapa menarik minat aku....yg atas meja tu lagi best....
Aku suka pic nie...nampak mcm photoshop..ni pon guna kamera HP cikai je..kalau guna S4 mesti lagi cantik....xkisah lah...bersyukur lah dengan nikmat yang ada...iya dak...?
Melencong ke Tganu nie x lengkap kalau x ke pulau.....gmbr terpaksa di sensor sbb seksi ...nnt kowang teruja plak...ekekekekek
Waktu dinihari yang di dpn Istana...saje je nie bajet ensem..hahaha

Hembusan bayu yang bertiup sungguh melenakan...zzzzzzzzzzzz
Sotong lagi...nyummm...nyummmm....kenapalah aku suka sgt sotong ekk..?
Hye kuda.....jaga diri baik2 yea....jgn nakal2...lain kali kita jumpa lagi...daaaaaa!!



TUNGGANGLAH DENGAN SELAMAT JALANRAYA BUKAN TEMPAT BERLUMBA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan