Rabu, 28 Oktober 2015

#21 : Jangan Tengok.... " Cikgu Cantik, Saya Nak Jadi Superhero !! "

Budak-budak zaman sekarang ni untung sebab dapat cikgu yang comel lote...dah la comel, boleh berselfi laga pipi lagi...huhuuuu....
Zaman aku dulu, nak dapat cikgu yang suka senyum pun payah..lebih-lebih lagi cikgu disiplin atau penolong kanan.....silap sikit kene diri atas kerusi...datang lambat kene kutip sampah keliling sekolah..tak siap kerja sekolah, kene diri luar kelas.....

Kalau budak-budak sekarang kene macam tu, aku rasa paling tidak pun cikgu tu dah kene tukar sekolah kat pendalaman Sarawak...

There's much more truth that you are blind to.......

*************************************************

Iklan



Ok berbalik kepada cerita sekolah tadi ( potong stim betol la iklan atas tu kan? huhuhuu ) Cita-cita rakan sebaya aku tak ada la tinggi melepasi langit macam dalam drama melayu kat tv tu.....tak tercapai lagi dek akal nak jadik kaya raya jadik CEO syarikat ntah apa-apa dengan gelaran datok tan sri bagai yang konon humble dengan awek silih berganti....piirahhh mabuk...berpijak lah dibumi nyata ( ehh..ehhh apa aku merapu ni ? - ok tu cerita lain )

Apa yang tersiratnya ialah aku nak bagi tau bahawa kebanyakkannya pengarah-pengarah filem & drama kat Malaysia ni xde kualiti...huhuuuu
Hanya selayaknya macam gambar yang ditunjukkan diawal iklan dibawah ni... ( adehhh iklan lagi..hahahaaa )




Tiada ulasan:

Catat Ulasan