Isnin, 12 Oktober 2009

Ride Recce Di Bulan Ramadhan Yg Mulia

Pada 29 Ogos 2009 yg lepas, cheAn n' hosmet telah melakukan satu Ride Ramadhan.....destinasi pertama kami ialah daerah Endau, Mersing..dgn jarak perjalanan sejauh 186km.....kami bertolak tepat jam 10pg......

Lebih kurang jam 11.30 pg kami selamat sampai ke destinasi pertama kami....Pantai Penyabong dalam daerah Endau....
yang kat sblah kiri nie gambar masa baru2 sampai...hihihihi...apa2 hal mesti mau kasik tangkap gambo dulu.....encem plak aku kan...? nur org pose agaknye kot...ahaksss....kalau nak no tepon mamat encemm sblah nie..silalah sms yea...muahahahahahah














Tengah2 aku dok borak ngan tokey chalet tu...
ada la plak makhluk tang tah dari mana datangnye cuba nak meng'kidnap' moto kitaorg..
seb bek la dapat dicapture oleh camera aku yg
boleh bertindak sbg handphone....fungsi lain
camera aku nie...x lain dan x bukan adalah sbg vibrator...
kalau lenguh2 badan..leh wat urut..keh3











setelah meng'karate' makhluk2 tadi..aku dengan banggenye merakam aksi2 gagah seorang wira....penyelamat dunia...
tgh tgu si hosmet nie....kata nak p toilet...tapi komain lama x klua2...ntah2 dia bantai makan nasik lam toilet tu kot.....ooiii..ko x pose ke...? (jerit aku lam hati) tapi aku sentiasa bersangka baik.....w'pon kami sudah di iktiraf sbg musafir yg bercelana...keh3


Jam baru menunjukkan kol 1245 thari...x kan nak balik kot....ilang la encemm aku nnt...so aku cuba meracoon si hosmet utk memolo aku kemana aku pegi.....hahahahhaa...akhirnya aku berjaya memperdayakan dia sehingga ke kuantan...ahakssss







mungkin disbb kan dose2 aku meng'klentong' si hosmet...semua hotel2 5 star kat kuantan abis di booking...oohhhh patut la...nak cuti merdeka..ishkkk...hotel2 murah byk la...tp jatuh la standard aku dok kat hotel cm tu...hihihihihi...pusing punye pusing...last2 sampai kat cherating......aiyakkkkk......punye jauh aku pusing.....sampai kol 430 pon x rehat2 lagi...so aku decide lepak je la kat chalet tepi pantai tu...mlm kang lepas terawikh leh la kolin2 geng kuantan suruh belanje aku....hihihihih

Apa tah nama chalet aku dudk nie..aku pon x tau..men belasah je.....tapi awek counter tu cun sungguh....no tepon dia masih aku simpan...nangis2 si hosmet nak no tu...sori arr geng...lain aku leh bg...no awek nie x leh....muahahahahahah!!!







ini lah gambaran pelukis, salah seorang yg telah berjaya memasuki jerat cheAn....kene banje aku buke pose....dengan sahur sekali...hahahhahaha


tenkiu abg AZIZI.....moge murah rezeki abg...boleh kawen lagi satu...hahahahahah







Pagi 30 ogos tu cherating ujan lebat...mmg best tdo...lepas sahur.& solat subuh...sambung tdo smpai ujan berenti.....kol 10 itu mcm....kami bercadang nak berbuka pose kat Kuala Tganu plak.....perjalanan bermula....



Ni la hotel yg kami menginap tu...dekat je dgn pasar Payang...hihihihi masuk je bilik....kene kasik tangkap gambar dulu....si hosmet sibuk nak menelepon awek tganu dia...nak ajak buke pose sama2 la tu......aku menten je....org ensem nie mane la nak ajak2 awek klua...biasanya awek yg ajak aku klua...hihihihi(poyo btol lah aku nie)







Aku pon start me roger rakan2 bikerz tganu.....ralf, wanpuma dan lain2...huhuhuhu











Bila tau je aku nie ada kat Tganu...si wanpuma (si president ninja semalaysia) terus meng'ulor' kan diri dari opis.....lepak sama aku kat hotel...hahahahah....ko mmg best la Wan.....seb bek ko x de adik pompuan...kalau x mmg aku paksa ko jadik adik ipo aku....hihihihihihi





Malam nie mlm merdeka.....nmpknye aku, man si hosmet,wanpuma dan ralf (PA Mr.President) ada agenda yg tersendiri.....



Yeeeaaahhhhhh!!!! jus buah Gelas Beso kat Seberang Takir........tapi aku lagi tergode kat awek baju ijau yg amik order tu...sampikan kedatangan aku ke KT nie di anggap sbg satu saingan kat Ralf...hihihihihi...sowiii arrr....aku x wat ape2 pon...awek tu yg berhajat nak kenal ngan aku...xbek hampakan harapan org..lebih2 lgi awek cun...hihihihiih









Ni la keje kitaorg mlm tu....bergambar lagi kat Pantai Batu Burok ngan geng2 KMT (kelab moto t'ganu)...sambut merdeka kat sana..siap sertai perarakkan bermotosikal lagi malam tu.....(acara yg x disengajakan...)



p/s : plan asal adalah utk recce pantai penyabong mersing....sbb aku nak organize Ride Ke Laut...mmg btol2 ke laut aku....dr mersing boleh sampai ke KT...bulan pose lak tu.....hihihihihi












tggu lah episod kat penyabong lap pas nie.....pic kat bawah tu sbg intro utk post yg berikutnye...ahaksss....pissssss semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan